Yaşar' ın Web Günlüğü

29 Ocak 2006

Ben Chevrolet Corvette' yim

Aslında Ferrari F360 F1 Spider ya da Ferrari F50 olmayı isterdim ama bende ne onlar gibi estetik var ne de onlarınkiler kadar sağlam kaya gibi bir vücudum. :)

Bugün Gezegen Linux' u okurken Alper Kanat' ın günlüğünde yıllarca Windows kullanan bir arkadaşının hızlı bir şekilde Windows' u tamamen terkedip Debian' a geçiş yaptığını anlatan yazısını okudum. Bu geçişi yapan Ozan Güven adlı arkadaşın günlüğüne de bakınca size 12 soru sorarak hangi spor araca benzediğinizi söyleyen bir testten bahsettiğini okudum. Daha önce de bazı sorular sorarak hangi işletim sistemine benzediğinizi söyleyen bir test vardı. O testte de Slackware Linux çıkmıştım. Bu testi de bir deneyeyim dedim ve işte sonuç:

I'm a Chevrolet Corvette!



You're a classic - powerful, athletic, and competitive. You're all about winning the race and getting the job done. While you have a practical everyday side, you get wild when anyone pushes your pedal. You hate to lose, but you hardly ever do.


Take the Which Sports Car Are You? quiz.



0 Yorumlar:

Yorum Gönder

<< Home