Yaşar' ın Web Günlüğü

12 Ocak 2006

Yeni sezon, Yeni Ferrari

Bugün F1Racing.net' te bulunan haber başlıklarından %90' ı Ferrari ve yeni sezonda Ferrari' nin daha iyi olacağı ile ilgiliydi. Az önce Michael Schumacher' in de yine yeni Ferrari' nin (F2006) daha iyi olacağını söylediğine dair bir haber geldi. Bugün izlediğim "Michael Does It Again" adlı 2004 sezonuna bakış videosunun da gazına gelip böyle haberler de okumak beni mutlu etti. Ama 2005 gibi kötü bir sezon geçirip yine hüsrana uğramak da var işin ucunda.

Jerez' de yapılan testlere bakılırsa Ferrari V8 motoru konusunda en hızlı görünüyor. Ancak testler izleyiciler için çok şey ifade etmeyecektir. Diğer takımların, özellikle de McLaren ve Honda' nın ne yaptığını gerçekten çok merak ediyorum. Gerçi testlerde Ferrari' nin gerisinde kalmışlar ama 2006 araçlarını piste sürdüklerinde bu kadar geride kalacaklarını hiç sanmıyorum. McLaren 2000' den beri hep sezon başında tökezlese de sezon ortasında toparlanıyor ve başa yarışmaya başlıyor. Schumacher' in her zaman dediği gibi bekleyeceğiz ve nasıl işleyeceğini göreceğiz.

23 Ocak' ta yapılacak F2006 tanıtımını sabırsızlıkla bekliyorum. Ah o sırada Maranello' da olmak vardı :)

Düzeltme: Tanıtımlar Maranello' da değil Mugello' da yapılıyordu. Ah kafam, hep unutuyorum ya!

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

<< Home