Yaşar' ın Web Günlüğü

23 Aralık 2005

Farklı birgün mü?

Evet farklı birgün. Diğerlerinden tek farkı, "kaç yaşındasın?" sorusuna vereceğim cevabın değişmesi. Başka bir farkı yok.

Ama bugün biraz kötü başladı ve kötü devam ediyor. Sabah sabah evde çıkan tatsızlık, şirkete geldiğimde buradakilerden birisinin hasta olması, diğerinin yüzünden düşenin bin parça olması, bir diğerinin ablasının kaza yapması gibi can sıkıcı şeylerle devam ediyor gün. Umarım günü başka kötü bir şey olmadan kapatırız.

Her yıl olduğu gibi ilk dinlediğim şarkı Pink Floyd' un muhteşem şarkısı "Time" idi. 1973 yapımı The Dark Side Of The Moon albümünün benim için en harika ve bugün için en anlamlı şarkısı. Bu şarkının hele bir Pulse konserindeki hali vardır ki, solosuyla bitirir insanı. Özellikle şu bölüm harikadır:

Tired of lying in the sunshine staying home to watch the rain
You are young and life is long and there is time to kill today
And then one day you find ten years have got behind you
No one told you when to run, you missed the starting gun

And you run and you run to catch up with the sun, but it’s sinking
And racing around to come up behind you again
The sun is the same in the relative way, but you’re older
Shorter of breath and one day closer to death


Otobüste gelirken Time' ın arkasından yine Pulse konserindeki "Comfortably Numb" ı dinledim. Her zaman beni ağlatmayı ya da en azından gözümden yaş getirmeyi başarmış solosuna gelindiğinde ise Haliç Köprüsü' nün üstündeydim. Sağ tarafıma, denize ve ufka baktım kısa bir süre. Sonra da sol tarafımdaki mezarlığa. Yüzümün şekil değiştirdiğini farkettiğimde gözlerimi kapattım ve başımı öne eğdim kimse farketmesin diye.

Dinlediğim son şarkı da "Childhood' s End" idi. Gerçi artık deyim yerindeyse "kazık kadar adam" olduk ama :)

Who are you and who am I to say we know the reason why?
Some are born;
Some men die beneath one infinite sky.
There’ll be war, there’ll be peace.
But everything one day will cease.
All the iron turned to rust;
All the proud men turned to dust.
And so all things, time will mend.
So this song will end.


Az önce babaannem aradı, köyde kız kaçıran kaçıranaymış. Biz bu yaşımıza geldik daha bir ihtimal bile yok. Neyse ben gideyim biraz AJAX ile uğraşayım. Belki iyi kod yazanlardan hoşlanan bir kız bulurum :)

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

<< Home