Yaşar' ın Web Günlüğü

21 Aralık 2005

Visual Basic ile Nostalji

Ne zamandır Visual Basic kullanmıyordum. Sanırım en son askerdeyken bölük otomasyonu projesi üzerinde çalışırken kullanmıştım. Ama geçenlerde bir iş için tekrar başına geçtim. Son 3 gündür de kullanıyorum. Bazıları pek sevmez Visual Basic' i. Aslında haklılar da bazı gerekçelerinde. Evet kod derlendiğinde çok büyük bir ikilik dosya çıkıyor otaya. Yığınla DLL vs.

Ama ben yine de seviyorum Visual Basic' i, Visual Studio' nun rahatlığını. Belki de tüm gün HTML/JavaScript/PHP üçgeninde sıkılıyorumdur. Belki de "2 tık" ile programlamanın rahatlığı beni tekrar cezbetmiştir. Acaba diyorum .NET ile ilgilensem mi biraz? Şöyle 2 tık tık ile 15 günde bir program çıkartıp, parayı kırsam mı? Ama hayır! Kendimi kontrol etmem lazım!

Neyse ben şu programı bitireyim.

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

<< Home