Yaşar' ın Web Günlüğü

13 Ocak 2006

Bas manyakları

Bu insanların dinledikleri müzikalite yoksunu, sadece "dıstık dıstık, dum dıstık" şeklinde bir müzik içeren ve sözleri de ayrı saçmalık olan şarkılarda ne bulduklarını sorgulamayı bıraktım artık. Artık beni sadece neden bu kadar yüksek sesle bu müziği dinledikleri ilgilendiriyor. İnsan istediği tarzı dinleyebilir, sabahtan akşama kadar da dinleyebilir. Ama bu şarkıları ben dinlemek zorunda değilim. Sesi bu kadar açmak zorunda değiller. Sesi kısık dinledikleri şarkılarda bile bas seviyesini o kadar çok yükseltiyorlar ki, ayaklarımı altında, hatta klavye ile yazmak için elimi masaya koyduğum anda bile rahatsız edici bir titreşim hissediyorum.

İnsan sürekli derinden gelen "dumm dumm dumm" seslerini nasıl dinleyebilir? Bunun nasıl bir zevki olabilir merak ediyorum. Diğer insanlara saygıyı falan geçtim artık.

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

<< Home