Yaşar' ın Web Günlüğü

15 Ocak 2006

Videoları VCD' ye çevirme

Elimde bulunan bazı Formula 1 videolarını VCD yapmak istedim. Ancak K3B "bu AVI, ben bunu VCD yapmam" deyince AVI' yi nasıl VCD için uygun MPEG dosyası haline getiririm diye araştırdım. Evet mencoder ve ffmpeg bu işi yapıyordu. Ancak KDE-Apps.org' da bu Konqueror betiğini görünce hemen uyguladım. Tabi bu betik de mencoder ve ffmpeg kullanıyor. Dosyayı /usr/share/apps/konqueror/servicemenus altına konqkonv.desktop adı ile kaydettim. Ancak betiğin Debian' da düzgün çalışması için içerisindeki "time" kelimelerini silmek gerekti.

Sonuçta tek tık ile her türlü avi, wmv ve mov dosyalarınız VCD' ye çevrilir :-)

1 Yorumlar:

  • sunnyantalya@hotmail.com
    dostum ben indirdigim filmleri vcd ye cevirmek istiyorum ama ya mp4 oluyo va baska format yanı player de göstermiyo. senin videoları vcd ye cevirme yazini okudum ama hala yardıma ihtiyacim var bana bi program ismi felan verebilirmisin.
    şindiden sagol.

    Anonymous Adsız tarafından yazıldı. Tarih: 18:12  

Yorum Gönder

<< Home