Yaşar' ın Web Günlüğü

16 Mayıs 2006

İtalyanca öğrenmem lazım

Evet İtalyanca öğrenmem lazım. Çünkü bunların muhabbet esnasında ne dediklerini anlamıyorum. Yol sorarken elimde haritayla zorluk çekiyorum. Hatta dün şirkettekiler birden İtalyanca konuşmaya başlayınca "Ben Fransız kaldım" lafı aklıma geldi ve "I' m feeling like a French" dedim. E tabi sonrasında açıklamak zorunda kaldım. Allah' tan o sırada aramızda Fransız yoktu. Kendimce bir açıklama yapınca söz çok hoşlarına gitti. :)

Bugün buradaki ikinci günüm. İngilizcem arada bana zorluk çıkartsa da herhangi bir problem yok şu anda.

1 Yorumlar:

  • WALLA İTALYANCA ÇOK GÜZEL BİR DİL BENCEDE ÖĞRENMENİ TAVSİYE EDERİM.BENDE İTALYANCAYA PRONTOITALIADA BAŞLADIM VE HOCAMA AŞIK OLDUM SANIRIM MAMMA MİA !!!! :)))

    Anonymous Adsız tarafından yazıldı. Tarih: 21:00  

Yorum Gönder

<< Home