Yaşar' ın Web Günlüğü

17 Eylül 2005

"Quick Nick" Artık BMW' de

Prost Peugeot ile 2000 yılında ilk yarışına çıktığı günden beri hep "bu adam iyi bir pilot" dediğim Nick Heidfeld, önümüzdeki sezon WilliamsF1 takımıyla yollarını ayıracağını açıklayan BMW ile 2006 ve 2007 için anlaşma imzaladı. Prost Peugeot ve Sauber Petronas takımlarında keşfedileceğini ve büyük bir takım ile anlaşıp yarış kazanmaya başlayacağını ümit ederken 2004 yılında sıkıntılı bir durumdaki Jordan' a geçmesi beni üzmüştü. Yazık oluyor cocuğa diyordum. Eski F3000 şampiyonuydu. Hatta son derece tecrübesiz takım arkadaşı Kimi Raikkonen' in Mclaren' e geçmesiyle Ron Dennis' e bayağı bir laf kaymıştım. Çünkü ben olsaydım kesinlikle Nick Heidfeld' i tercih ederdim.

Bu sezon sıkıntılı BMW.WilliamsF1' i ile başarılı yarışlar çıkarmıştı. Ama BMW ile WilliamsF1 arasındaki anlaşmazlık artık ayrılığa neden olunca işler karıştı. BMW, Sauber' i satın alarak kendi takımını kurmaya karar verdi. BMW gibi bir şirket, takım kuracak kadar kararlıysa Nick gibi bir pilotun bu takımda başarılı olmaması için hiç bir neden yok.

Yakında yarışlar kazanan ve sonunda da şampiyon olan bir Nick Heidfeld göreceğimize eminim.

2 Yorumlar:

  • Click here to learn more about phaeton volkswagen

    Anonymous Adsız tarafından yazıldı. Tarih: 14:42  

  • Hello Blogger!

    The football heroes of my generations would be proud to be associated with this web site. I am delighted to be part of what must be one of the greatest fan sites ever. Please keep up the good work.

    Regards,
    fast money make from home

    Anonymous Adsız tarafından yazıldı. Tarih: 04:11  

Yorum Gönder

<< Home